MENÜ

Információ szolgáltatóknak

1. Már regisztráltam hasonló gyűjtőoldalra. Miért regisztráljak ide is? Miért éri meg Nekem?

Valóban van néhány hasonló oldal, viszont egyik sem él a köztudatban. Célunk megteremteni azt az oldalt, melyet előszeretettel használnak a friss jegyespárok a szervezés alatt.


A legtöbb oldallal ellentétben, mi ingyenes, több hónapos próbaidőszakot biztosítunk. Nem kell kockázatot vállalnotok, hiszen ennyi idő alatt látni fogjátok miért fizetnétek a továbbiakban.


Mi nyílt lapokkal játszunk és szeretnénk, hogy mindenki elégedett legyen, azaz a jegyespárok és Ti is!

2. Miről szól az oldal?

Az oldal célja, hogy az esküvők megvalósulásában közreműködő szolgáltatók egy helyen legyenek megtalálhatóak, mely a jegyespárok szervezését nagyban megkönnyíti majd. Az esküvővel kapcsolatban számos szolgáltatási kör szóbajön, melyekre létrehoztunk egy-egy kategóriát. Ezekbe a kategóriákba tudjátok magatokat regisztrálni.

3. Kik regisztrálhatnak?

Bármilyen cég és magánszemély, aki esküvővel kapcsolatos szolgáltatást nyújt vagy terméket forgalmaz.

4. Mi van akkor, ha nincs kategória, ahova a szolgáltatásomat sorolnám?

Kérünk, ebben az esetben írj Nekünk e-mailt, melyben részletezed esküvői szolgáltatásodat. A leírtak alapján javaslunk egy kategóriát, ahova szerintünk szolgáltatásod beletartozik, vagy ha mindentől eltér, akkor mérlegelésre kerül egy új kategória bevezetése.

5. Több kategóriába is lehet regisztrálni?

Igen. Amennyiben cégednek több tevékenységi köre van, pl. dekorációval és virágkötészettel is foglalkozol, és mindkettőt szeretnéd az oldalon látni, kettő regisztrációt kell leadnod, hogy külön profilokat tudjunk létrehozni. Ebben az esetben nem kell majd a fizetős időszak alatt duplán fizetned, mivel egy céghez tartozik mindkét tevékenység.

6. A feltöltött adataim módosíthatóak a későbbiekben?

Igen, természetesen van rá lehetőség, csupán jelezned kell e-mail-ben nekünk.

7. Mennyibe kerül az oldalon való megjelenés?

Az oldalon való megjelenés díja év végéig 4000,-Ft.

8. Fizetni regisztrációnként kell?

A 5. pontban leírtak szerint, egy cég több kategóriába is regisztrálhat (illetve több kategóriát csak külön-külön regisztrációban lehet megjelölni, de egyazon cégnév alatt). Egy cégnek viszont nem kell duplán fizetnie.

9. Nem akarok versenytársakat magam mellett látni! Mit tehetek?

Oldalunkon egy kategóriában több céget jelenítünk meg, így akár több 10 vagy több 100 versenytárs is kerülhet az általad regisztrált kategóriába. Mindenkinek egyforma profilt biztosítunk, így a megkülönböztetés alapja csak a szolgáltatásotok és annak ára lehet.


Amennyiben szeretnél versenyelőnyre szert tenni, lehetőség van főoldalunkon kiemelt hirdetési felületet bérelni.

10. Milyen felületeken jelenik meg a Vighadalom weboldal?

Oldalunk több közösségi portálon is jelen van, pl. Facebook, Instagram. Ezeken a felületeken folyamatosan megjelentetjük legfrissebb híreinket, újdonságainkat annak érdekében, hogy weboldalunk ismertségét folyamatosan növeljük.

11. Hogy fog kinézni a profilom? Lehet egyénileg szerkeszteni?

A profilja minden regisztrált tagunknak egyforma lesz felépítésileg. A képgalériába maximum 20 képet tudtok feltölteni a regisztrációnál, de ezt követően lehet kérvényezni plusz képek feltöltését, amennyiben szükségesnek gondoljátok. Ezen kívül bemutatkozásra és szolgáltatás/termék leírásra és elérhetőségek megadására van lehetőség az adatlapokon.

12. Lesz saját fiókom a regisztrációt követően, ahová be tudok lépni?

Egyelőre nem, de fejlesztési terveink között szerepel. (Az adatok, képek módosítását addig is mi végezzük el, emailben érkezett kérvényezéseitek alapján.)

13. A Facebook véleményezés hogyan fog működni?

A kommentelési lehetőséggel szeretnénk a jegyespárok döntéseit megkönnyíteni, így egy helyen, mindig az adott adatlap legalján megtalálhatók lesznek a vélemények.


A véleményeket tudjuk moderálni, így az oldal etikai irányelvébe ütköző kommentek felülbírálásra kerülnek, ilyen kommentektől egy regisztrált tagunknak sem kell tartania.

14. Az ötletbörzében megjelenő cikkekben van-e lehetőség megjelenést előfizetni?

A cikkekben csakis olyan szolgáltatókat említünk meg, akiknek a munkájáról, termékeiről tapasztalat alapján tudunk nyilatkozni. Reklámnak nincs helye ezen a felületen, ilyen módon.


Ha esetleg további kérdéseid vannak, akkor kérlek keress minket az elérhetőségeink valamelyikén.

ELÉRHETŐSÉGEINK


Telefon: +36 20 326 6486

Email: info@vighadalom.hu

Kapcsolat

AZ OLDALRÓL


A Vighadalom ötlete az esküvőnk megvalósítása során született. Ezzel az oldallal, az általunk tapasztalt esküvőszervezési nehézségeket szeretnénk kiküszöbölni és a nehéz döntéseket megkönnyíteni. Tovább olvasom...

© 2018  Vighadalom - Minden jog fenntartva.