MENÜ

Regisztrált: 2018.02.15.

Molnár Attila Ceremóniamester

Minden esküvőnek szüksége van egy irányítóra, aki a hangulatot és az eseményeket kézben tartja.

Hívhatjuk őt vőfélynek, ceremóniamesternek vagy moderátornak. Tudjátok, hogy melyikre van szükségetek?

Akik szereti a hagyományos elemeket, a versben előadott huncutságokat, ők a vőfélyt választják.

Akik a polgári megjelenésű és rímek nélkül kommunikáló műsorvezető típust részesítik előnyben ők a ceremóniamestert választják.

A hangulat fokozása, az est színesebbé tétele érdekében mindketten bevetnek különböző hangulatelemeket és játékokat is.

A moderátor inkább csak a háttérben tevékenykedik, ha szükséges, akkor konferál, de ő inkább a láthatatlan kéz elve szerint működik. Az ő feladata az, hogy az események az előre eltervezetnek megfelelően következzenek, a szolgáltatók pedig összehangoltan működhessenek. A hangulat alakulásába ő nem avatkozik bele.


Ceremóniamesterként azoknak a pároknak kínálok megoldást, akik kommunikatív, irányító a jó hangulatot is elősegítő, de nem túl harsány és minden figyelmet magának akaró segítőt keresnek.


Szolgáltatás típusa: Ceremóniamester|Ár: 50 000 Ft-tól|Szolgáltatási terület: Országosan

Gyors üzenet küldése Molnár Attila Ceremóniamester részére
Kapcsolat




Ceremóniamester fő feladatai:
  • a jó ceremóniamester már a szervezésnél segít: nyílván nem a menyasszony ruhájának a kiválasztásában, hanem a nagy nap menetének az összeállításában és a részletek kidolgozásában. Ha nincs ötletetek, ha tanács, vélemény, vagy javaslat kell egy problémára, akkor hozzá mindig fordulhattok.


  • vendégek fogadása a polgári vagy a templomi ceremónia előtt


  • a násznép irányítása, tájékoztatása is a ceremóniamester feladata. Pl. a polgári és a templomi helyszínek közötti közlekedés, csokordobás, csoportkép-készítés, vagy a vacsorahelyszínen a különböző programok alkalmával.


  • műsorvezető, konferanszié: az este eseményeinek felkonferálása és a közérdekű információk megosztása a vendégsereggel.


  • játékmester és vidámságfelelős: a legjobb hangulatú esküvőkön mindig van egy-két játék, amibe a vendégeket és az ifjú párt is be lehet vonni a felejthetetlen élmények érdekében. (Itt jegyezném meg, hogy a tojásgörgetés és a menyasszony cipőjéből való ivás már régen kiment a divatból.)
  • kapcsolattartás a rendezvényen dolgozó szolgáltatókkal – az éttermi dolgozókkal, a zenekarral, a fotóssal, videóssal, stb. az összehangolt munka és az üresjáratok elkerülése érdekében. Ez szinte az egyik legnagyobb feladat, bár ez nem látszik! A vendégek csak azt érzékelik, hogy minden rendben van, mindig történik valami, amiről megfelelő tájékoztatást kaptak. Ez folyamatos kommunikációt és egymásra figyelést kér mindenkitől, aki az adott napon a rendezvényért dolgozik.


  • kellékes: az hogy minden a helyén legyen a megfelelő időben, ami a lakodalomhoz szükséges. Pl. a polgári ceremónia kellékei, szülőköszöntő ajándékok, gyertya, menyasszonyi torta, egyéb kellékek.


  • időkapitány: az előre megbeszélt forgatókönyv szerint az események irányítása,  az aktuális hangulatnak megfelelően, a kisebb eltérések egyeztetése az ifjú párral. Mit jelent ez? Pl. Ne a legnagyobb bulit törjük meg azzal, hogy betoljuk a tortát. Ráér  az még 15-20 percet várni, de erről egyeztetünk.. Az időzítés fontos eleme a kiegyensúlyozott, jó ritmusú és hangulatú esküvő érdekében.

ELÉRHETŐSÉGEINK

Kapcsolat

AZ OLDALRÓL


A Vighadalom ötlete az esküvőnk megvalósítása során született. Ezzel az oldallal, az általunk tapasztalt esküvőszervezési nehézségeket szeretnénk kiküszöbölni és a nehéz döntéseket megkönnyíteni. Tovább olvasom...

© 2018  Vighadalom - Minden jog fenntartva.